FIK 16.3 - Café Muggen, Götgatan 24 & Jams Diner - En Succé!

Bara för att jag inte riktigt går i säng på pricken just nu vill jag dela med mig och skriva av mig om helgen lite. Fredagen spenderades repande + att jag och mamma hittade min studentoutfit. Lördagen steg jag upp ur sängen vid sju och åkte iväg till Södertälje. Sista tidiga helgmorgonen under min skoltid och sista gången jag åkte iväg för dans med älskade YF. Vid åtta efter två lyckade föreställningar där vi skötte presentation, avslutning, teater och tre dansnummer, så kom jag hem till Annika där jag åt middag med familjen (och en sjukt god bärpaj) och tittade lite på Eourovision. Sen skulle jag och Jenny ut så vi gjorde oss i ordning hemma hos mig och åkte in. På bussen kom vi på att vi inte ville ut så vi vände i Gullmars och tog samma buss hem igen...


Tog inte så många bilder men lika söta för det är Victoria, Marike och Malin i vår grymt trånga lilla loge...

I Söndags, för att fortsätta helgen åkte jag och Jenny in till stan efter att ha joinat päronen och Wille på våfflor till frulle. Jag hittade klänning som jag tittat på tidigare på Bik Bok till Linda och Juhas "sommarfest" på lördag. Jag hitade också en jättemysig stor tröja som min gråa fast vit på Vila och ett linne på Monki, både på rea!

Det blev fika på Muggen för oss. Körde på en philadefia/jordgubb-smulpaj som var världigt mättande och fick agera lunch. Fick även köpa ut en pärocider till Jenny eftersom hon råkade o-ha sitt leg med sig. Jag kånkar som vanligt runt på mitt kära pass... Dags att fixa nyt leg kanske... Aja, busigt. Sen träffade jag Alex ett slag och hängde lite ovanför Tanto, det var mysigt.


Busfrö och konstig tofs...

Nu har jag fått skriva av mig lite. Då har jag koll på vad jag har gjort... Nu ska jag väl tagga i säng men när jag vaknar kommer det vara tisdag och det är en dag närmare sudenten. Bill dra ut på det så länge som möjligt men antar att jag inte förhöjer morgondagen genom att vara trött...

A woman's got to do what a woman 's got to do...
God natt, mina sweethearts
Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0