GLASSIGT 2.0!

Nu har jag också pratat med Susanne i Fjällbacka så nu är det helt bekräftat. Direkt efter midsommar rullar husvagnen ner till Västkusten och parkerar där resten av sommarn! Helt amazing!

Idag sitter jag hemma och ska få nåt gjort. Hittills har jag ju faktiskt bekräftat jobb i sommar i alla fall. Nu kommer Jenny så ska vi lunch-fika lite och sen ska va faktsikt få nånting gjort. I promise! Ska förhoppningsvis rulla in och klippa oss sen på Jasminakademin (100 kr för klipp och tvätt) så det här bli ju strålande. Gårdagen va det inte heller nåt fel på. Låg på taket med Sulan-bulan och pluggade lite grann hela eftermiddagen. Det va najs. Ända tills husmor kom och sa att vi inte fick va där för att inte försäkringen täckte om vi ramlade ner... Förståeligt kanske men vadå är inte tak gjorde för att sola på?




Hur soft som helst...

Helgen bjuder i alla fall på massa dans. Inte så mycket som jag trodde men en hel del. Det blir bra. Får förhoppningsvis ordning på mina händer och fötter.

Hold your thumbs
Nu effektivitet!
Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0