I Will Always Be Dancing

Tjenare

Vi fortsätter med korta små istället-för-plugg-inlägg, som är bra mkt roligare och jag inbillar mig inte tar någon tid att skriva. Har i alla fall precis fått en helkropps-massage av My som har massage-redovisning imorn och som den kompis jag är ställer jag upp som "docka". Känner mig lagom mjukis i kroppen och skulle bara vilja mysa ner mig i sägen med en ny Elle och en kopp te... Men tidsbristen får mig att vara irriterade duktig och göra en jäkla historia-uppgift innan jag går och lägger mig i alla fall.

Här är en annan grej jag fixade till när jag borde pluggat innan kvällsfikat...


Vad världens mysigaste dansgrupp gör tillbaka på studoin när lärarna gått hem efter en lyckad föreställning...
YF loves Jacqueline, Jaana & JAM!

Känner hur jag är på väg att få dans-abstinens även om vi dansade i måndags lite men bara vetskapen om att jag inte kommer dansa fyra dagar i veckan längre är inte alls kul! Jag älskar det ju... Åh, gillar inte avslut.

You should be dancing...
Yeah!
Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0