Slipping Through My Fingers

Nu går vi på långhelg, det blir soft men måste plugga som en idoiit. Mindre kul. Nu ska jag väva lite och sen rulla in till stan och fika med Amanda, Sulan och Sanna. Recenserar förhoppningsvis senare. Kan hända att det blir sam idrotts skiva ikväll om Jenny lyckas tagga igång mig. Imorn blir det dans och sen rullar jag ut på landet. Ska bli så härligt! Om det är nåt ställe på jorden där jag slappnar av så är det där.


Skeptisk...

Nej men kom igen nu, Elin. Bara göra den här skiten så är det klart sen. Pang poff äppelmos. Gör nånting, bli nöjd, ta studenten. Det här kirrar vi!

Börjar med vävningen.
So long, lovers
Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0