Un-F-Word-Beliveble

Yo homes!

For start, nu har jag lämnat in kollektionen, jag är finito, frädig, nöjd. Nöjd med presentationen, plaggen, glajorna. Känns härligt. Så nu tar vi tag i resten!

Det slog mig idag:

I helgen - Landet + The Strip Dance Night
Nästa helg - "Gravity Jam"  Slutproduktionen!
Helgen därpå - "Jams Diner" Elevshowen
Fradagen därpå - Studenten...

Förstå?! Galet, galet, galet, galet, galet, galet, galet, galet, galet, galet, galet, galet, galet,galet, galet, galet...


...

Jag blir knäpp. Jag vill ut i livet men jag vill inte lämna alla. Jag vill inte det. Jag tycker jag har varit borta för mycket, jag harinte varit här så mycket som jag velat även om jag hela tiden gjort saker jag älskat. Det finns inget som det här och jag känner inte att jag hinner ta till vara på det. Det rinner ur händerna på mig som vatten och jag kan inte stoppa det, inte bromsa det, inte ändra det. Hur ska det här kunna gå till att bara vara ett minne. Internat fuckar upp folks liv... Inte helt okej.

Slippin' through my fingers...
Life is calling me!
Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0