Inte Normalt!

Kom just på sjukaste drömmen jag hade i natt och måste skriva ner den innan jag glömmer. Känsliga läsare varnas! Jag vet att det var mycket annat runt omkring men det kommer jag inte riktigt ihåg vad det var men det jag kommer ihåg var att det var på tal att opperera läpparna. Jag skulle göra det men det va inte vilken läppförstoring som helst utan det gick ut på att man skar bort läppen och ersatte den med en ny, större, virkad variant. Eller inte riktigt virkad heller men uppbyggd av knutar av garn och röd, tjock platstråd. Sagt och gjort min överläpp skars bort. Det gjorde inte ont och blödde knappt. Då kommer jag på att den nya läppen jag ska få är ganska ful... Jag tänker att ja jag kan ju skippa att göra underläppen i alla fall men näe, jag vill inte ha den nya överläppen heller. Jag kollar mig i spegeln med stängd mun och ser att det trots det är ett mellanrum mellan läpparna. Överläppen når inte riktigt ner. Den är helt platt, inga läppkonturer ingen struktur på huden utan helt slät. Ska jag låta det vara så istället... Här någonstans ringer Sulan och väcker mig.



... Och ska man gå upp klä på sig, fixa frulle osv. men en fortfarande ömmande nacke sen söndagens rock-kareoke, så orkar man inte hålla telefonen mellan axeln och örat... Då får man komma på andra lösningar!

Idag är det dags för jobb igen. Har haft två behövliga lediga dagar. Igår var supermys med fika och stros i stan med Petra! Köpte Svart, vitt & allt däremellan med Daniel Adams-Ray på Bengans och avslutade dagen med afrodans. Ont i kroppen idag. När kommer dagen man vaknar och känner sig stark som en björn och smidig som en utter? Wondering...

Peace out, dudes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0