När Jag Blir Stor Ska Vi Bo Bland Molnen

Efter några månader av sparande (som fått ge efter för lite fikande, utgång och busskort) så är den nu hos mig. Äntligen har vi funnit varann. Allt tills nu har varit famlande i mörker men när vi nu får va varandra nära ser jag allt klart. Jag och min bräda, boots, bindningar! Första brädan han plockar fram är den nicaste, första bootsen han plockar fram sitter  ba' schmack! och första... eh.. nä... tredje bindningarna... bara kadäääng! 



Goes fit for Åre...

Två veckor kvar! Hanell drar redan på onsdag. När hon är uppe kommer det inte kännas långt kvar! Det är väl då pack-förvirringen kommer. 

Blev lite annan shopping idag också efter Sveriges bästa kaffe (inget jag hittar på - Fakta! Johan & Nyström on top of tha list right now) med Jenny. Hur sugen på att skaffa egen lya är man när man köper en väggfast klädhängare för 790 kr när man vet att det är ca ett år tills jag kaanske kan köpa mig en lägenhet?

Nu måste jag takea a shower för jag luktar svett och imorn är det öppning som gäller och då blir det uppgång kl sex! Då tar man duschen kvällen innan!

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0