Soffan Är Silvertejpad Men Drömmen Kommer Att Hålla



Lite sömn och långpass på caféet igår resulterade i först en övertrötthet som gjorde att jag desperat letade efter nåt att hitta på när jag slutat men när jag kommit hem och satt mig i soffan med lite fil och en kopp te somnade jag sittandes och vaknade av att jag spilde halvsvalnat te över mig. Då var det dags att gå i säng.

Alla helgona idag. Päron & Wille på landet. Tänkte bara låta dagen passera men det blir ett besök med farmor på Dalarö kyrkogård och åker förbi Skogskyrkogården ikväll på väg till Jenny. Har köpt ljus. Det blir bra.

Har köpt lite munkar (en blåbär, en hallon, en äppel och en vanilj - varför välja en sort) så förhoppningsvis blir det fika med Mysan och Daniel snart...

Peace out, homes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0