Women, Food And God

Haft en galet bra dag idag! Sjukt nice. Städning och afrodans var planen. Blir väckt av Wille som står och hänger tvätt, alltså ingen tvätt att hänga för Elin. Chillar, frukost med obligatoriskt ägg, denna morgon på smörgås. Ett perfekt koncept med lingongrova, majonäs, ägg & tomatskivor + salt! Latte - avnjutes i fåtölj med DN & min temporära Elle-prenumeration. Citerar ur  ett guru/ självhjälps-reportage, Elle Okt 10, "5 bästsäljare", nr 2 på listan:

"Women, food & God av Geneen Roth. Hur man bryter sig loss från emotionellt ätande och samtidigt når Gud."

Love it, just love it. "Hur man bryter sig loss från emotionellt ätande och samtidigt når gud." Istället för Bibeln kanske?


Muskö, början av sommaren...

Blev städning sen så nu är huset skinande rent! (Varför betala hyra?) Blev dock inte afro utan va bara danspass idag. Stod de första tio minutrarna och bet mig i läppen för att att inte smila söder åt rörelserna. Va skitkul! Följde upp med ett baspass. Så nu är jag en människa tillfreds med livet (for now...) och imorn är jag också ledig så det blir fika med Martinis, bio med lillebror och släktmiddag. Najs!

For now
Just sleep tight
Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0