Sorry But I'm Just Gonna Watch You Getting Burned

G'day mates!

Jag har inte så jättemkt att komma med. Har bara jobbat de senaste dagarna, är less på att vara förkyld och min dåliga hörsel har inte släppt så väntar på måndag/tisdag då jag är ledig och bara ska ligga och bli frisk! Har börjat knapra Rinexin och tror jag är på väg åt rätt håll. Men igår va mys! Jag och Jenny gik och spontan-åt på Hard Rock efter att vi jobbat stängning båda två på varsitt håll. Första för min del men det gick väl helt okej. Idag har jag faktiskt också varit ledig till största del chillat. Tog faktiskt en prommis i den (sorry för klyschigheten men) underbara höstluften. Gick ner till Stenbadet och tittade på vattnet lite. Varför badade man inte mer i somras?
Eftersom jag inte har så mkt mer skoj så passar jag på att visa min nya lilla fix hår-idé. Det är inte underhåret, det är mellanhåret och det är inte riktigt så rött som det ser ut på bilderna.



 

Idén är inte påkommen av mig utan fick det från Jenny L som också jobbade på Bryggan i somras, fast hon hade tvärtom i färg och rakt hår och lugg. Declared! Imorn blir det jobb igen innan två dagars ledig. Känner mig dryg och tjatig men jag vill bli frisk nuuu så allt känns lätt och roligare igen.

So long & sleep tight!
Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0