Tog Mig In I Din Dröm I Natt

Hi folks!

Riktiga hemmafasoner med flitigt blogguppdaterande och allt. Känns som semester de här veckorna ändå. Åker runt lite, jobbar lite här och var, partar lite här och var, träffar folk jag inte träffat på länge. Är det sommarlovs-feeling jag känner? Halvlek mellan två säsonger. På tal om säsonger så ett fett grattis till fröken Hanell som nu har vinter i Åre spikad! Förhoppningsvis har även jag det innan veckan är slut. Skulle ju vara det najsaste...



Imorn är det till att vara ledig. Då blir det till att träffa min kära Newstrome som gått och skaffat KÖRKORT! Grattis till det! Blir avis och grymt peppad varje gång jag tänker på det! Vad hände med att jag skulle bo hemma i höst så att jag kunde övningsköra? Har fortfarande inte ens satt mig bakom ratten en enda gång. Inte okej, Elin!

Kan även meddela att jag känner mig mörbultad i kroppen. Vet ej varför... Sa det till mamma o hon frågade om jag dansade mkt i lördags... Vad hände med att jag kunde köra stenhårt tre - fyra ggr i veckan utan att knappt få träningsverk? (typ). 

Nae, ska lägga mig så jag vaknar tidigt imorn alldeles av mig själv och ta en utomordentligt lugn frukost och läsa nya Elle som slank ner i brevlådan idag. Råkar ju vara prenumerant nu tre månader till framöver sen ett trevligt erbjudande under modeveckan i Elle pop up store. Mhmm!

Sweet dreams, everybody!
Hang on to your butts!

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0