All We Care About

Nu har det varit p-fest igen och här ligger jag utslagen. Tagit mig ut i backen idag fast det blev mer korv på Kastrullen med Ylva än åkning kanske. Strongt ändå känner jag. Igår började med drink på Bahnhof, bad i en sjukt fräsch bubbelpool på bottenplan i Sannas lägenhet, låångt bad, sen Bygget, efterfest med Ak i Brokens p-boende. Oh sweet lord baby jesus...

April är här och mindre än en månad tills säsongen är slut. Helt sjukt! Dumpet som kom för två veckor sen har bytts ut mot sorbé i backarna igen och hade inte det kommit hade vi mer eller mindre haft barmark vid det här laget. Plus 10 igår, jag, Jenny, Skåne, Maria & Linnea tog med oss korv och engångsgrill och satt på tre torrlagda staplade bryggor och njöt av livet.

Hoppas bara snön är kvar säsongen ut. Imorn blir det mer åkning innan jobbet. Just den här dagen kan vi bara hoppa över.

Jag & Anna-Karin på toppen förra veckan.



Det kommer kännas konstigt att åka härifrån...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0