Is It A Crime

Hej!
Jag lever och frodas och jobbar en massa. Jag går och lägger mig tidigt, äter ordentlig frukost, kalasar extremt måttligt. Vi axlade december och körde stenhårt hela vägen till nyår. Kaktus, Bahnhof, Kaktus, Bahnhof och i januari tar vi ett chillpill och går över till att jobba måttligt. Men jag har hur kul som helst! Jag hade inte kunnat ha två bättre jobb i vinter.

Eftersom jag inte har nånting anledning att vara det minsta neggo så fortsätter jag berätta i min positiva anda.

Igår hade jag hur mysigt som helst! My och Daniel kom till byn så jag, Jenny and the turtleduvs käkade på Grappa. Gott vin, god pizza. Jenny gick iväg och jobba och Paulina anslöt. Strax därefter även Anna och Ylva som hälsar på från Norge. Sen blev det Guvenören och Generalen på CC. Reggae live slår aldrig fel. Aldrig! Alltså aldrig! Hade aldrig heller i mitt sinne kunnat tänka mig att gå en sekund innan spelningen va över så med klockan ställd på 05.20 blev det inte många timmar sömn. En fet frulle och dag på Bahnhof, powernap och lite käk senare ligger jag nu i alla fall i min dubbel-duntäcknade säng igen  och har svårt att hålla upp ögonlocken.



Så med det sagt säger jag god natt och jag tror bestämt att jag även passar på att säga gott nytt år! Var rädda om er och säg inga dumma saker i onödan till varandra. Massa kramar från en Elin som av nån anledning plötsligt kände sig väldigt kärleksfull.

Så, peace out, dudes & dudettes!
See ya in another life


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0