Nous Décidons De Vivre Le Rêve, Non?

Hello

Nu så är det slut på chillet och tillbax upp till Åre. Jag har haft det grymt här hemma och man undrar varför man inte tar och är ledig två veckor på raken lite då och då. Juste, kanske för att man är lite av ett psykotiskt jobb-freak. Tack vare det har man nu lite diplomati framför sig där man ska se om man blir ledig lite mer än en dag varannan vecka. Att man aldrig ska kunna göra nånting på smidigat möjliga sätt!

Men juste, hey, det va ju nu jag va 20. Lära sig stå upp för sig själv, sätta gränser, vara smart. Fast näe, det händer inte. Inte över en natt. Vi hoppas att det händer nån gång. Men sen, samtidigt, vi har ju lärt oss att det alltid löser sig till det bästa, non?



Naivt, färgglatt, lite hänger det kvar. Vi håller tummarna (som vanligt) för att en lätt förkylning släpper tills imorn & att jag kan sköta mina bollar lite snyggt. Annars bara kör vi. Sista utvägen till allt och i september blir det France.

Peace, everyone!
Take care & good bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0