Welcome To My New Crib

Hello, everyone.

Jag har landat, installerat mig och jobbat min tredje dag på the big K. Idag har vi haft UGG Australia & Vila Clothes-VIP-kväll. Vann tyvärr inte utlottningen av dojer eller en assjyst väska. Well... Snön är här. Och backarna öppnar så sakteliga. Men de får vänta. Allt ska få falla på plats lite till. Annars, jag bor ca 100 m från Åre torg där mitt ena jobb ligger och ca 100 m från stationen där mitt andra jobb ligger. 200 m åt andra hållet ligger Åres största nattklubb. Det är helt okej. Mitt rum ligger med sitt lilla fönster mot uppfarten. Den skottas varje morgon ungefär samtidigt som jag går upp och ska klä på mig vilket gör att jag får ducka för plogbils-chaffisen varje gång jag ser det oranga ljuset från ett par saftblandare leta sig in längs väggen. Man kan tänka att varför inte skippa dra upp rullgardinen på morgonen men det vore helt enkelt inte lika spännande. Nä, men vem vill gå upp med nerdragen rullgardin.

Och så vassego. Here's the beauty...




... And there it was...

Det va lite om mitt liv, så nu kan du berätta lite om ditt. Jag ska nog slagga.

Peace out, dudes.
Go Natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0