Sitter Här I Min Ensamhet

Än en gång är jag lämnad av min roomie. Sara har dock inte bara flyttat nån kilometer bort som Anna-Karin utan hela vägen hem till Sthlm. Så återigen är jag ensam brud på översta våningen. Gillart inte... Blir mammigare på en gång. Rummet känns faktiskt väldigt tomt...

By the way så lutar det mot Sthlm i sommar. Känns som en hel del ska dit och som att jag kommer missa en riktigt härlig sommar om jag inte håller till där... Drömmen vore att fixa lägenhet. Få hänga upp min klädhängare i en vit hall, packa upp kaffekokaren och ställa in tekannorna i mina egna köksskåp. Kommer hända? Tvekis. Pengarna skulle ju kunna användas till annat men tyresö.... Känns låångt ut. Jag vill ha gångavstånd! Som här. Traska hit, traska dit, är det för mkt begärt.

Vecka 9 är slut och det är sju veckor kvar på säsongen. Mindre än två månader. Jag vill inte. Jag har förlorat mig i för lite sömn, jobb och många roliga vakna timmar i helgen. Har tanken slagit er att om man bara sover tre fyra timmar så hinner man jobba nio timmar och vara ledig elva tolv under ett och samma dygn. Det är ju som att få ut en en jobbdag och en ledig under hälften så lite tid. Maxa!



Båg i lördags. Innan Guvenor Andy.

Kul grej. Snackade med Bruce o Mackan om spelningen igår och kryddade lite och sa att jag hånglat med Guvenören. Skulle jag inte gjort. Åkte på en facerape, "Fick en puss av Govenor Andy igår! ♥ WIIIE!" och fem pers gillar på en gång i tron om att det är jag som glatt delar med mig av min upplevelse. Det roliga är att jag fick faktiskt en puss av han men det hade varken nån av gärningsmännen nån aning om. Så ovetandes har de facerapat mig med ren och skär sanning. Jag skulle väl kanske bara inte gjort en facebook-uppdatering om det.

Nu ska jag slagga för imorn blir det åkning. Ska inviga min ryggplatta (även om jag haft smygpremiär på kvällåkningen i Duved i lördags men då blev det mer våffelätning är brädåkning). Wish me luck!

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0