Every Little Thing She Does Is Magic

Med glädje i magen har jag avslutat den första dagen av min näst sista femdagarsvecka av mina slutgiltiga 10 dagar på the store with the big W. Sen Oh-Rey! Utan att ropa hej riktigt än så lider det här halvårs-kapitlet av mitt liv mot sitt slut. Och ett tack-tal för allt jag tar med mig utav det väntar jag också lite med men jag kan säga att jag är glad över var jag är idag och vart jag är på väg.

Mitt liv det senaste halvåret har kantats av en städigt närvarande i mig själv. Energi och vibrationer från allt och alla runt omkring går igenom mig, inte runt mig, starkare och på ett sundare sätt än nånsin förr. Den som inte vill ta mig för den jag är hade kunnat sluta läsa innan styckindelningen. Konstant finns en påverkan på och av allt som finns runt omkring oss. Det är om vi väljer att ta emot den, ta till oss den och välja vår egen vidare påverkan som vi kan gå vidare och utvecklas både som individer och varelser i ett större sammanhang. Right!



Nu har jag inte tid att vara filosof längre. X-man 3 väntar i tv-soffan tillsammans med tre andra soffpotäter, madre, padre and the Woilerman. Tvåan avverkades igår. Ettan iförrgår.

So long, dudes & dudettes!
Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0