Olympus VG 130 14 Megapixel A.k.a. Rosa

Och jag har blivit med kamera! En liten 900 kronors skapelse numera vid namn Rosa på förslag av pappsen. And Rosa it was...

1a September. Vaknar av ett "Hej, när gick du och la dig igår?" Slår motvilligt upp ögonen. "Typ tolv..." "Då kan ju du gå upp nu!" Hmmm... Definitionsfråga. "Vad är klockan?" "nio!" Jo, då kan jag ju gå upp. Sträcker på mig. "Vill du ha kaffe?!" "Ja tack.." Sällskapssjuk pappa...

En trip till Haninge C och förutom en rosa kamera PLUS försäkring (mogen tjej) så Jays-pluggar (Märkes in ear-lurar, moget), USB-kabel (inte till mig själv, till pappa, men ändå moget) och två tröjor 100% viskos (inget syntet-tjafs, ytterst moget) och en till tröja som vi låtstas också va cool á 49:-. Så var den här dagen med ett litet stopp för inhandling av smarrig-lunch-macke-prylar också en dag att lägga i minnesbanken som mysig och smått healande.

Premiére pictures...



Första bilden i världshistorien med denna kamera blev misslyckad och ägde rum mitt i en nysning. En av självdyrkan va tvungen att komma med och sedan modellen le Paps som också hade lyxen att vara ledig idag.

Nu slagg.
Peace



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0