En Byta Nyckeln-Öl

En blir aldrig bara en.

Parkvillan. Broken. Dahlboms. Ovalen. Supper. Dahlboms. Och tacka gudarna för att det inte blev nån efterfest.

Men nog om det jag överlevde den här dagen också även om jag inte trodde det när jag kom till jobbet imorse och det första jag fick i mig var en 7up kl 1.

Nu blir det sänggång och imorn bitti vaccinering. Inför Thailannnnd!!!!!! Tar det innan backen och fasen om det inte är lika bra väder som idag. Strålande solsken och nyfallen snö.



Degar i soffan i mina nya handstickade sockor från Kaktus. I dem finns inga bekymmer. Lasse sjunger för mig ur högtalarna och får mig att sitta kvar. Snart är klockan för mycket och att slita sig för svårt. New York är nya drömmen. Står på tur efter France. Åh, vad jag längtar. 

Nous décidons de vivre le rêve, non?

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0