Totaly Awake

God morgon, alla glada!

Vaknar av en taktfast basgång som letar sig in i sovrummet. Byts. Höjs. Annan låt. Ännu mer bas. Till slut blir jag less. Hur högt tror ni jag kan sova till! "Oj, förlåt, vi trodde du va och jobba." Tack & god morgon.

Fast det fick mig nästan att dra ut i backen innan jobbet och fånga det fina pudret som fallit nästan konstant de senaste 24 timmarna men lite ont i halsen (ont i huvudet) och 14 m/s ute fick mig att ta en lugn frulle, dusch och ett litet inlägg och en kopp kaffe istället.

Syster Sol på Tottebo igår. Säger det igen: reggae live slår ALDRIG fel! Så att Frida fråga igår om jag ville byta pass idag och börja 12.00 istället för 06.00 så blev jag enbart glad. Tack, alla, för att reggae lockar fram det bästa ur everyone. Lov to the world, yo!

Annars, nu drar väl jobb igång igen efter att ha varit mestadels ledig senaste veckan. Det blir bra. Mamsen, papsen och Wille har dragit hem och är fortfarande mysig inombords. Bjussar på nån bild från helgen då jag inte har nån från igår sen blir det iväg till jobb.



Willebror inna tha slope.

Peace out, everyone!
So long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0